جدیدترین نمایشگر 2021 سامسونگ در بازارهای جهانی
ویدئو وال ها در حال حاظر با ویژگی ها و و قابلیت های مختلف خود به عنوان بهترین ابزار برای تبلیغات و و اطلاع رسانی در مجتمع های بزرگ تجاری و یا فرودگاه ها، سالن های مترو و سایر اماکن پرتردد تبدیل شده اند. نمایشگر The Wall در حال حاضر یکی از جدیدترین ویدئووال های سامسونگ است که می تواند با قابلیت های منحصر به فرد خود محتوا را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. در واقع نمایشگرهای وال به عنوان نوعی نمایشگر ماژولار LED محسوب میشوند که صاحبان کسب و کار میتوانند در محلهای تجاری و یا سایر اماکن مورد استفاده قرار دهند. این نمایشگر در بسیاری از از محیط های پر رفت و آمد مانند فرودگاه ها و سایر پایانهها نیز به کار برده می شود. این دسته از نمایشگر های سامسونگ از چیدن ماژول های مختلف در کنار هم تشکیل می شوند و در واقع نوعی نمایشگر یکپارچه تشکیل می شود. استفاده از این طرح ماژولار و قرار گرفتن چندین هزار LED در کنار هم باعث شده تا کیفیت تصویر این دسته از نمایشگرهای تجاری سامسونگ بسیار بالا باشد و زمانی که از نزدیک به صفحه این نمایشگر نگاه میکنید کنتراست بالا و و کیفیت بالای نمایش محتوا را را از نزدیک مشاهده می کنید به این ترتیب تصویری زیبا به نمایش گذاشته می شود.
ابعاد نمایشگر وال سامسونگ متغیر است و کیفیت نمایش تصویر آن نیز قابل تنظیم است به همین دلیل کسب و کارهای مختلف می توانند از این نمایشگر به شکل های مختلف استفاده کنند و آنرا به شیوه های مختلف تنظیم کنند تا چیدمان متفاوت تری داشته باشد. این نمایشگر سامسونگ میتواند ریزترین جزئیات را نیز به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. از طرفی حتی اگر در محیطهای پرنور نیز از آن استفاده کنید باز هم انعکاس نور بر روی صفحه نمایش نمی تواند کیفیت نمایش محتوا را کاهش دهد.
استفاده از فناوری Ultra Chroma در نمایشگرهای وال سامسونگ باعث شده است تا رنگها به طبیعی ترین شکل ممکن نمایش داده شوند به همین جهت وقتی به این دسته از نمایشگر های سامسونگ خیره می شوید رنگ ها را به شکلی کاملاً طبیعی و زنده مشاهده می کنید. از طرفی این فناوری باعث شده تا میزان خلوص و دقت نمایش رنگ در نمایشگر وال سامسونگ چندین برابر بیشتر از ال ای دی های معمولی باشد. همچنین استفاده از ویژگی magicINFO در نمایشگر وال باعث شده تا بتوانید محتوا را به شکل کاملا زمان بندی شده و طبق طرح مورد نظر خود نمایش دهید.
در حال حاضر تلویزیون های تبلیغاتی یا نمایشگرهای تجاری به عنوان بزرگترین و مهمترین ابزار برای تبلیغات توسط صاحبان مشاغل محسوب می شوند استفاده از این دسته از ابزارهای تبلیغاتی در مقایسه با روش های سنتی موثر تر بوده و در عین حال از نظر تجاری نیز مقرون به صرفه تر است و ارزیابی نتایج حاصل از استفاده از این دسته از از ابزارهای تبلیغاتی نشان می دهد که تاثیر گذاری آن ها بر روی مخاطبین بیشتر از روشهای سنتی می باشد به همین دلیل استفاده از ویدئو بالهای نمایشگرهای تجاری در عرصه کسب و کار رو به افزایش است.
سامسونگ در عرصه تولید بهترین نمایشگرهای تجاری نیز حرف نخست را میزند و در حال حاضر، ویدئووال های سامسونگ، نمونه ای از پرطرفدارترین و پرفروش ترین نمایشگرهای تبلیغاتی موجود در بازار هستند که مورد استقبال چشمگیر مشاغل و کسب و کازهای مختلف قرار گرفته اند.
سامسونگ الکترونیک نسل جدیدی از مدل های ۲۰۲۱ تلویزیون The Wall را در سراسر جهان معرفی کرد. این تلویزیون با برخورداری از تکنولوژی پردازنده جدید و فریم ریت 120 هرتز، نسل جدیدی از نمایشگر های متفاوت سامسونگ را در برابر دید مشتریان قرار داده است.
The Wall بازهم تکنولوژی نمایشگرها را وارد مرحله جدید کرده است و تعریفی جدید را برای نمایش محتوا ارائه کرده است. یکی از مقامات رسمی سامسونگ در این باره می گوید سامسونگ همواره نمایشگر های خلاقانه ای را برای تولید کنندگان ویدیو و برندها، خلق کرده است و در سال 2021 نیز The Wall به عنوان حیرت انگیزترین نمایشگر سامسونگ تلقی می شود و کنترل کامل این بازار را در دست خواهد گرفت تا محیطی رویایی را برای کاربران خلق کند.
پردازنده حرفه ای
پردازنده جدیدی Micro AI می تواند بلافاصله و به سرعت بالا هر فریم از ویدیو را تجزیه و تحلیل و بهینه سازی کند تا بهترین کیفیت تصویر را ارائه کند. این تلویزیون سامسونگ با استفاده از 16 مدل مختلف شبکه عصبی که هرکدام از آنها در ارتقاء AI نقش دارند کیفیت تصویر را تا رزولوشن 8K بهینه سازی میکند و از طرفی کنتراست را ارتقا داده و نویز های موجود در تصویر را به طور کامل حذف میکند.
تکنولوژی wall Black Seal نیز می تواند صفحه را کاملاً یکدست کند و عمیق ترین رنگ های مشکی را به نمایش بگذارد. اوج روشنایی در این صفحه به 1600 نیت می رسد. The Wall میتواند تصویری را نمایش دهد که حتی در پرنورترین محیط ها نیز کاملاً واضح و روشن هستند. از طرفی تکنولوژی Ultra Chroma به کار رفته در تلویزیون The Wall می تواند طول موجهایی بسیار کوتاه را تولید کند که رنگ های RGB بسیار خالصی را به نمایش میگذارند که دقت نمایش آنها در مقایسه با ال ای دی های معمولی نیز بالاتر است.
از طرفی نصب این مدل جدید نمایشگر سال 2021 نیز بسیار ساده است و از اتصالات وایرلس جدید و طراحی بدون لبه استفاده کرده است که در نتیجه آن به راحتی می توانید آن را نصب کنید. The Wall با کمک تکنولوژی ماژولار در موقعیت های مختلف قابل نصب است مثلاً می توانید آن را به صورت افقی یا عمودی نصب کنید. از طرفی این مدل 2021 تلویزیون های سامسونگ با رزولوشن 8K و رفرش ریت 120 هرتز و پلی بک simple 8k توانسته است به یک کشف بزرگ در سال 2021 تبدیل شود. از طرفی شما میتوانید تلویزیون The Wall را به صورت افقی برای رزولوشن 16K و15.360× 2.160 پیکسل هم آماده کنید. این صفحه نمایش توانسته تجربه بی نظیری برای ارائه محتوا در اختیار کاربران قرار دهد و اندازه آن نیز بیش از 1000 اینچ است.
قابلیت های منحصر به فرد The Wall
سامسونگ در The Wall از دو ویژگی micro HDR و micro motion استفاده کرده است که از قابلیت پردازش 20 بیتی نیز برخوردارند و کیفیت تصویری منسجم را در محیط های مختلف ارائه می دهد بدون آنکه لوکیشن در نمایش محتوا تاثیرگذار باشد.
همچنین در این صفحه نمایش از 4 PBP استفاده شده است که میتوان تمام این چهار صفحه را به صورت همزمان با رزولوشن 4K نمایش داد.
از طرفی نمایشگر جدید سامسونگ از تاییدیه Eye Comfort نیز برخوردار است تا میزان نور آبی پراکنده شده را به کمترین مقدار ممکن کاهش دهد این نمایشگر از امروز در بسیاری از بازارهای جهانی موجود خواهد شد.
غول کره ای از جدیدترین تکنولوژی های موجود در ساخت نمایشگر تجاری خود استفاده کرده است و در اقع هر نسل از نمایشگرهای تجاری را مطابق با نیازها و خواسته های کاربران و دنیای کسب و کار طراحی می کند تا به بهترین شکل ممکن، پاسخگوی نیازهای روز کسب و کارها و مشاغل مختلف باشد. نمایشگرهای تجاری سامسونگ در حال حاضر پرفروش ترین نمایشگرهای تبلیغاتی موجود در بازار هستند که تبلیغات را نیز وارد عرصه و مرحله ای جدید کرده اند و بازدهی بسیار بالایی را در عرصه تبلیغات به نمایش گذاشته اند.