دیجیتال ساینیج به عنوان روشی مناسب برای انتقال اطلاعات و ایجاد سرگرمی تلقی میشود. تکنولوژی Digital Signage برای سال های طولانی در فرودگاهها مورد استفاده قرار گرفته است و اخیرا نیز سازمان ها از این گزینه برای تبلیغات استفاده میکنند. اگر شما یکی از کسانی هستید که در صنعت توریسم مشغول به فعالیت هستید میتوانید از صفحه نمایش های Digital Signage یا OutDoor monitors برای ساده تر کردن ارتقای خدمات و محصولات خود استفاده کنید. در اینجا به برخی از کاربردهای دیجیتال ساینیج ها مانند دیجیتال ساینیج های سامسونگ در صنعت گردشگری اشاره میکنیم:
استفاده از دیجیتال ساینیج برای انتقال اطلاعات فرهنگی
حتما تا به حال به موزه یا باغ وحش و یا محیط هایی از این قبیل سر زده اید و مشاهده کرده اید که در این اماکن از صفحه نمایش های بزرگ استفاده شده است. این مانیتورها به ویژه برای انتقال اطلاعات مورد استفاده قرار میگیرند. به دلیل وجود محافظ های ویژه این دسته از نمایشگرها در برابر عوامل جوی، میتوان از Outdoor Monitor در محیط بیرون نیز استفاده کرد. استفاده از دیجیتال ساینیج در اماکن گردشگری به مردم کمک میکند تا مکان مورد نظر را پیدا کنند و اطلاعات بیشتری را درباره آن به دست آورند.
پیدا کردن مسیرها و جاده ها با استفاده از Digital Signage
معمولا در فرودگاهها به ندرت کسی را پیدا میکنید که در مورد مسیر از شما سوال کند. این امر به ویژه به دلیل استفاده فراوان از نمایشگرهای دیجیتال ساینیج رخ میدهد و این امکان را برای مردم فراهم میکند تا در اماکن شلوغ نیز به راحتی گردش کنند .
مهمترین نکته ای که درباره دیجیتال ساینیج های امروزی وجود دارد این است که میتوان از آنها برای انتقال هر نوع اطلاعاتی و در هر فرمتی استفاده کرد. این سیستم در نقاط گردشگری نیز مورد استفاده قرار میگیرد و علاوه بر اینکه مسیرها را به گردشگران نشان میدهد میتوانید برخی از مکان های ویژه مانند فروشگاهها را نیز مشخص کنید.
فراهم کردن خدمات
در مکان های گردشگری میتوان از دیجیتال ساینیج برای ارائه خدمات نیز استفاده کرد. برای مثال اگر مقصد توریست در یک ساحل دوردست قرار گرفته است میتوانید نقاط دسترسی به Wi-Fi را به او نشان دهید. این امر به ویژه زمانی از اهمیت برخوردار میشود که آن محل دارای دسترسی ضعیفی به اینترنت باشد.
ارائه اطلاعات محلی
از انواع دیجیتال ساینیج ها مانند Digital Signage سامسونگ میتوان برای انتقال اطلاعات مربوط به یک منطقه نیز استفاده کرد مانند اخبار و یا هشدارهایی که در مناطق بومی و محلی صادر میشود.
شما میتوانید از این ساینیج ها برای نمایش گزارشات مربوط به ترافیک و یا رویدادهای آتی و برای تبلیغ محصولات و خدمات نیز استفاده کنید. توانایی دیجیتال ساینیج برای بروزرسانی های مداوم، یکی از مواردی است که آن را به یک گزینه ایده ال برای ارائه اطلاعات محلی تبدیل کرده است. همچنین شما میتوانید از اطلاعات روز کسب شده از شبکه های رسانه اجتماعی و یا ایستگاههای محلی خبر نیز استفاده کنید.