سامسونگ بار دیگر برای پنجمین سال متمادی جایگاه خود را به عنوان اولین برند در بازار جهانی آسیا حفظ کرد. بنابر گزارش خبرگزاری Campaign Asia-Pacific، سامسونگ همچنان جلوتر از دیگر رقبای چندملیتی خود مانند اپل، نستله و پاناسونیک در رتبه ی اول قرار گرفته است.
به گزارش این خبرگزاری چینی که بر اساس یک بررسی سالانه بوده است، سامسونگ پرطرفدارترین نام تجاری در میان مصرف کنندگان سیزده بازار کلیدی در سراسر آسیا و اقیانوس آرام است. این کمپانی کره ای جایگاه خود را در سال اخیر مدیون تولید ساعت هوشمند گیر اس 2، تلویزیون های فوق العاده SUHD و دو پرچمدار بی نظیر خود، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، بوده است.