دیجیتال ساینیج ها در بازاریابی، نمایشگاه ها و رویدادهای بزرگ، تبلیغات در فضاهای بیرونی و .. نقش قابل توجهی را ایفا می کنند. تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ از نمایشگرهای LED و LCD برای نمایش محتوا مانند عکس های دیجیتال، ویدیوها و اطلاعات استفاده می کنند.
دیجیتال ساینیج های سامسونگ از سیستم های ویژه مدیریت محتوا و سیستم های دیجیتال پخش محتوا استفاده می کنند که امکان نصب آنها بر روی پی سی و سرورها برای ارائه اطلاعات وجود دارد
بازار دیجیتال ساینیج ها در قسمت های آموزشی نیز در حال رشد است. دیجیتال ساینیج های سامسونگ به ویژه در عصری که به سیستم آموزشی دیجیتال تعلق دارد از قابلیت های ارتباطی و تبلیغاتی ویژه ای برخوردار شده و استفاده کرده اند.
معمولا سیستم های دیجیتال ساینیج در بخش های آموزشی به وفور به کار میروند تا پیام ها و نوتیفیکیشن برنامه ها، فعالیت های فوق برنامه، فعالیت های ورزشی و مذهبی و .. را انتقال دهند.
از طرفی این نوع از سیستم های دیجیتال ساینیج در کتابخانه ها و کافه ها و حتی به عنوان بورد منوی دیجیتال برای نمایش منوی غذاها به کار میروند.
بازار جهانی دیجیتال ساینیج ها در قسمت های آموزشی دارای رقابت بسیاری شدیدی است و دلیل این امر نیز حضور تعداد زیادی از تولیدکنندگان داخلی و بین المللی است و این تولید کنندگان بر اساس فاکتورهایی نظیر کیفیت، تکنولوژی و قیمت به رقابت با هم میپردازند.
سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین توید کنندگان انواع تلویزیون های تبلیغاتی، بزرگترین و باکیفیت ترین دیجیتال ساینیج ها را تولید کرده و در صنایع مختلف نصب کرده است.
با گزارشات بعدی ما درباره تلویزیون های تبلیغاتی سامسونگ همراه باشید.
وبسایت نمایندگی رسمی فروش سامسونگ، بزرگترین و معتبرترین منبع خبری محصولات سامسونگ