همانطور که میدانید در حال حاضر دیجیتال ساینیج ها، برترین ابزار مورد استفاده برای تبلیغات به شیوه مدرن هستند. از طرفی بسیاری از طراحان بزرگ دنیا نیز در تلاشند تا برای افزایش فروش خدمات و محصولات خود از گوشی های موبایل استفاده کنند.
در واقع آنها در تلاشند تا از اکوسیستم گوشی های همراه و قابلیت اتصال وایرلس سیستم های دیجیتال ساینیج و به ویژه ساینیج های outdoor و تعاملی بهره ببرند.
برخی از موضوعاتی که به ویژه در ارتباط با دیجیتال ساینیج ها یا نمایشگرهای صنعتی سامسونگ مورد توجه قرار میگیرند عبارتند از: تنظیمات و پلیر.
در واقع ساینیج های تعاملی نیز به عنوان یک گروه قابل رشد از ساینیج ها به شدت مورد توجه قرار دارند. برای مثال، سیستم های سفارش غذا در رستوران ها از ساینیج ها برای برقراری ارتباط با مشتریان استفاده می کنند. طراحان تکنولوژی های مختلف برای موبایل نیز سعی کرده اند تا قابلیتی را برای گوشی های همراه فراهم کنند تا بتوانند با کمک صدا، روش لمسی یا جسچر با سیستم ساینیج موجود، تعامل برقرار کنند.
توسعه این گونه از ابزارها به ویژه بر روی سیستم های اندروید، یک پیشرفت بسیار مهم و ابزاری برای برقراری تعامل با یک جامعه بزرگتر است.
در واقع بسیاری از طراحان صفحات لمسی در تلاشند تا از قدرت اندروید برای تبدیل مانیتورهای لمسی و نمایشگرهای دیجیتال ساینیج به ابزارهایی برای پخش محتوای صوتی و تصویری و صفحات وب HTML استفاده کنند.
از طرفی پلتفرم های موبایل نیز به گونه ای طراحی شده اند که تکنولوژی های اساسی را در اختیار دیجیتال ساینیج ها قرار دهند. برای مثال پلتفرم های موبایل شرکت هایی مانند کوالکام، به گونه ای ساخته شده اند که قدرت پرداش بالا همراه با مصرف کم انرژی را برای ساینیج ها فراهم می کنند.
به هر حال برقراری تعامل میان مشتری و اطلاعات و تبلیغاتی که در دیجیتال ساینیج ها و در مراکز مختلف تجاری مانند رستوران ها نمایش داده می شود یکی از اهداف مورد نظر کارشناسان دنیای تکنولوژی است تا بتوانند از ابزاری مانند گوشی همراه برای برقراری این تعامل استفاده کنند و بازده بیشتری از تبلیغات محصولات و خدمات دریافت کنند.