سامسونگ چندین علامت تجاری مربوط به AR را در اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است که اهداف این کمپانی برای واقعیت افزوده را به ما یاد آور می شود.
آشنایی با AR World سامسونگ
در طی چند سال اخیر، به نظر می رسید اهداف سامسونگ در زمینه واقعیت افزوده معمولا بزرگتر از خود محصولات واقعیت افزوده بوده است. همچنین علاوه بر هدست واقعیت ترکیبی اودیسه و ایموجی های واقعیت افزوده گوشی گلکسی اس 9، عینک واقعیت افزوده وجود دارد که با همکاری گوگل در این زمینه تولید شده است. اخیرا سامسونگ پروژه سرویس Whare AR Cloud خود را به نمایش گذاشته است. اکنون، سه علامت تجاری که به ثبت رسیده است حاکی از نزدیک شدن به زمان عرضه محصولات جدید می باشد.
سامسونگ در اتحادیه اروپا اسنادی را برای علامت تجاری AR World به ثبت رسانده و برای شعار تبلیغاتی خود نیز ‘No boundries, endless possibilities’ و ‘fully integrated to fully immersive’’ را انتخاب کرده که به ترتیب به معنی “بدون محدودیت، امکانات بی نهایت” و “کاملا یکپارچه و فراگیر” می باشد. هر سه از اسناد به ثبت رسیده، دارای شرح محصول مشابهی شامل هدست های واقعیت مجازی، عینک های هوشمند و تلفن های موبایلی می باشند.
طبق معمول، هنوز جزییات بیشتری از محصولات در دسترس نیست، بنابراین هنوز باید منتظر اطلاعات بیشتری از اهداف واقعیت افزوده سامسونگ در آینده باشیم. انتظار می رود در نیمه اول سال 2019 و به احتمال زیاد در مراسم رونمایی 20 فوریه اطلاعات بیشتری دریافت کنیم. بی شک گوشی گلکسی اس 10 ستاره این مراسم خواهد بود، اما برای نمایش محصولات AR جدید نیز به تماشاچیان می تواند مراسم مناسبی باشد.