همانطور که میدانید سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از دو مدل جدید گوشی های سری اس گلکسی با نام گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس رونمایی کرد.
جدیدترین بررسی های صورت گرفته نشان میدهند که پس از رونمایی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس در ماه گذشته، مقیاس توجه به برند سامسونگ حدود 6 امتیاز افزایش پیدا کرده است و در واقع این امتیاز در بین عموم مردم از 9 به 15 رسیده است.
تازه ترین آمار و ارقام ارائه شده توسط مراکز تحقیقاتی نشان میدهند که 78 درصد از مشتریان کنونی گوشی های سامسونگ معتقدند که حتی در زمان انتخاب گوشی جدید باز هم برند سامسونگ را انتخاب می کنند.
رونمایی از گلکسی S9 و قابلیت های بیشمار آن باعث شده تا حدود 19 درصد از کاربران گوشی های LG و 11 درصد از کاربران Moto و 10 درصد از کاربران HTC به سمت سامسونگ و گوشی های گلکسی، تغییر جهت دهند.
این داده ها نشان میدهند که عموم مردم معتقدند گوشی های سامسونگ، ارزشی بیش از هزینه صرف شده برای آنها دارند در حالیکه ارزش عملکرد گوشی های اپل، کمتر از قیمت آنهاست.
امتیاز اختصاص یافته برای سامسونگ از این نظر، 19 است در حالیکه این امتیاز برای اپل، 15 است. به هر حال افزایش محبوبیت برند سامسونگ با ورود گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس و تمایل کاربران سایر برندها به سمت گوشی های سامسونگ، نشان میدهد که سامسونگ در هر نسل از محصولات خود، کابران و طرفداران بیشتری را به سمت خود جلب می کند.