سامسونگ و Red Bull همکاری خود در راستای تولید محتوای 360 درجه برای گیر وی آر را آغاز کرده اند. این دو کمپانی اظهار می کنند با هم می توانند محتوای 360 درجه بینظیری برای کاربران ارائه دهند. سامسونگ سازنده بهترین هدست های واقعیت مجازی و تکنولوژی های مربوط به آن است، در حالی که Red Bull با پشتیبانی از ورزشکاران، محتوای ویدئویی 360 درجه فوق العاده ای تولید می کند.
کمپانی Red Bull از طریق کمپین Rulebreakers به دنبال ساخت محتوای 360 درجه می باشد. این اولین کمپین هلندی است که در کانال های شبکه اجتماعی این کمپانی، وبسایت و یوتیوب آن قرار گرفته است. این کمپین به دنبال انگیزه دادن به افراد برای شکستن محدودیت ها و نشان دادن آنچه در توانشان می باشد است. کایت سوار مشهور روبن لنتن و جفری ورشور از اعضای این کمپین هستند. هر دو ورزشکار موانعی نظیر جراحات و بیماری را پشت سر گذاشتند و اکنون در بالاترین جایگاه قرار گرفته اند.
این کمپین در راستای کمپین سامسونگ #DowhatYouCant می باشد که در نظر دارد تمام نوآوران جوان را از سراسر جهان جذب کند. سامسونگ در مراسم Red Bull برای مسابقه کایت سواری، جام بریک دنس، BC One World و چالش مگالوپ ردبول حضور خواهد داشت.
مدیر بازاریابی موبایل در سامسونگ هلند اعلام کرده است، با این کمپین به ما نشان دهید، نیازی به گوشی هوشمند، اینترنت و یک ایده خوب ندارید تا فرمانروایی کنید و اکنون سامسونگ و ردبول ورزشکاران را به چالش کشیده اند.