میدان تامیز منهتن، یک از صحنه های تکرار نشدنی است که با تبلیغات مسحورکننده خود، هر ساله بیش از 20 میلیون گردشگر را به سوی این شهر جذب می کند. سئول نیز از همین ترفند تبلیغاتی استفاده کرده و با کمک بزرگترین ساینیج اسمارت LED سامسونگ به بزرگترین مرکز تجاری دنیا تبدیل شده است.
نصب این ساینیج LED، از سپتامبر 2017 تا مارس 2018 طول کشید و اندازه ای چهار برابر یک زمین بسکتبال دارد. مساحت کلی بزرگترین ساینیج LED سامسونگ، 1620 متر مربع است. این امر از طریق اتصال دو نمایشگر بزرگ LED به هم و با کمک یک لبه منحنی امکان پذیر شده است. مقیاس نمایشگر منحنی سامسونگ، خیره کننده است و رنگ ها و تصاویر را حتی در روشن ترین روزها نیز با وضوح بسیار بالایی نمایش میدهد.
این اولین بار در تاریخ ساینیج ها است که از دو طرف نمایشگر برای تبلیغات استفاده می شود .ساینیج های مورد استفاده برای تبلیغات معمولا فلت هستند و از یک طرف ساینیج برای تبلیغات استفاده می شود.
از ساینیج جدید سامسونگ می توان برای نمایش یک نوع محتوا یا انواع مختلف آن بهره گرفت. انعطاف پذیری در کاربرد، روش های موثری را برای ارائه محتوا ایجاد کرده است. اتصال دو نمایشگر از طریق یک نمایشگر منحنی باعث می شود محتوا بدون بروز هیچ گونه اختلالی نمایش داده شود و این، نقطه قوت اصلی ساینیج LED سامسونگ است.
مقیاس روشنایی ساینیج LED سامسونگ، 9000 nit است که حتی در نور خورشید نیز تصویری بسیار واضح را نمایش میدهد. ساینیج LED سامسونگ می تواند به صورت اتوماتیک، نور را تنظیم کند. روشنایی بیش از حد می تواند سبب آزار چشم رانندگان و یا عابران شود بنابراین نمایشگر سامسونگ می تواند میزان روشنایی را مطابق حرکت خورشید، تنظیم کند.
ساینیج سامسونگ از حدود 31000 ماژول LED تشکیل شده که فاصله بین هر پیکسل، 10nm است تا تصاویری واضح را در هر جهت نمایش دهد. این مانیتور صنعتی سامسونگ، نه تنها جزئیات دقیق محتوا را نشان میدهد بلکه در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است. رزلوشن آن نیز 7840×1952 پیکسل است که تقریبا دو برابر رزولوشن UHD میباشد. این رزولوشن برای تبلیغات سه بعدی بسیار مناسب است. این دسته از ساینیج های سامسونگ به بزرگترین ابزار تبلیغاتی دنیا تبدیل شده اند.