احتمالا تاکنون این سوال به ذهن شما خطور کرده که چگونه می توانید با صرف یک هزینه مناسب، بهترین تبلیغات را انجام داده و مطلوب ترین نتیجه ممکن را دریافت کنید. آیا تا کنون به استفاده از نمایشگرهای دیجیتال یا LFD فکر کرده اید؟
در همه جا می توانید نمایشگرهای LFD را مشاهده کنید مثلا برخی از این نمایشگرها بر روی دیوار ادارات یا سازمان ها نصب شده اند و یا پیام های تبلیغاتی را در مراکز خرید نمایش می دهند یا امتیازات کسب شده توسط هر کدام از تیم های رقیب را در استادیوم ها در معرض دید همگان قرار می دهند.
دلیل تمایل بسیاری از شرکت ها و از جمله شرکت های پردرآمد به استفاده از LFD، این است که همواره نتیجه مطلوبی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.
نمایشگرهای دارای صفحه نمایش بزرگ یا همان LFD ها و به ویژه LFD های سامسونگ، همواره توجه همگان را به طرف خود جلب می کنند حال تفاوتی نمی کند که این مانیتور صنعتی به صورت یک نمایشگر تکی یا به شکل یک ویدئو وال با مجموعه ای از صفحه های نمایش، مورد استفاده قرار گیرد.
آیا دلیل تاثیرگذاری ال اف دی بر مخاطب، این است که میل به تماشای تلویزیون و صفحه کامپیوتر در ذهن ما نهادینه شده است؟
در اینجا یک نکته را به صورت قطعی به شما اعلام می کنم که اگر به دنبال ارتقای برند خود و رساندن پیامتان به گوش بیشترین تعداد مخاطبان و در کمترین زمان ممکن هستید ال اف دی ها یا نمایشگرهای دیجیتال سامسونگ، به بهترین صورت ممکن، شما را به این هدفتان می رسانند.
ال اف دی ها به عنوان ابزاری برای انتقال پیام های تبلیغاتی و انتشار اطلاعات و مهم تر از همه به عنوان یک ابزار فروش، روش ایده آلی برای برقراری ارتباط با متصدیان و عموم اعضای جامعه هستند.
توانایی بالقوه نمایشگرهای LFD، در بازاریابی چه در مطب یک پزشگ و چه در نمایش محصولات در یک مرکز خرید، فوق العاده است.
همان طور که در قسمت بالا نیز اشاره کردیم ال اف دی ها، عضو لاینفک رویدادهای ورزشی و استادیوم ها هستند. سهولت در نمایش اطلاعات، آنها را به یک دستگاه ایده ال برای محل کار و یا برای اهداف آموزشی تبدیل کرده است.
مانیتورهای صنعتی می توانند اطلاعات آموزشی و پیام ها و بروزرسانی هایی را به صورت زنده در مراکز آموزشی نیز نمایش دهند و تقریبا شیوه های استفاده از ال اف دی ها، نامحدود است.