سامسونگ با افزودن ویژگی های نوین به گوشی های میان رده ی خود که مورد پسند بسیاری از طرفداران آن قرار گرفته، و همچنین پیشرفت در زمینه ی پرچمدارانش، در تلاش برای حفظ جایگاه خود در بازار هند است. گزارش های بدست آمده از بازار هند مبنی بر آن است که دو پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج، که یک ماه از عرضه ی آن ها به بازار می گذرد، نقش زیادی در سبقت گرفتن سامسونگ از اپل در بازار هند دارند.
با توجه به گزارشی جدید از فروشندگان تلفن همراه، گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از زمان عرضه به بازار موفقیت عظیمی در بازار هند داشته اند. سامسونگ تاکنون بیش از 60000 گلکسی اس 7 فروخته است که تقریبا 2 برابر میزان فروش گلکسی اس 6 در زمان عرضه ی آن است.
کارشناسان بر این باورند که این میزان تقاضای اولیه، سامسونگ را در ماه های آوریل و ژوئن، نسبت به اپل در جایگاه بهتری قرار می دهد.