سامسونگ اعلام کرد، ماه آینده در نمایشگاه بین المللی سی ای اس، از تلویزیون هوشمند اختصاصی خود رونمایی خواهد کرد که سه سرویس ورزشی، موزیک، و Tv Plus را از پنجم تا نهم ژانویه 2017 در لاس وگاس به نمایش خواهد گذاشت. این سرویس ها براساس برنامه های تلویزیونی مورد پسند کاربران، از طریق پلتفورم Smart Hub سامسونگ، محتوای اختصاصی تهیه می کنند.
سرویس ورزشی این تلویزیون ها برای طرفداران ورزش، اطلاعاتی از تیم ورزشی مورد علاقه شان تهیه می کند و در صفحه Navigation نتیجه بازی را اعلام می کند، و از آنجا که تمام جزییات در اختیار کاربر قرار دارد دیگر نیازی به گشتن در کانال های مختلف نخواهد بود.
سرویس موزیک به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی از برنامه های تلویزیون آهنگ های مورد نظرشان را پیدا کنند، همچنین در قسمت Preview می توانند موزیک های جدید و پیشنهادی را ببیند و از آن لذت ببرند. این سرویس موزیک ها را از Spotify، Napster، iHeartRadio، Deezer، Sirius XM، Vevo، Melon and Bugs، فراهم می کند، این سرویس ابتدا برای کشورهای فرانسه، آلمان، کره جنوبی، ایتالیا، آمریکا و انگلیس عرضه خواهد شد.
سامسونگ سرویس Tv Plus را ابتدا در جنوب شرقی آسیا و بعد از آن در آمریکا عرضه کرد و به زودی برای کاربران تلویزیون های هوشمند در اروپا نیز تا قبل از ماه آوریل (فروردین) 2017 راه اندازی خواهد کرد. این سرویس شبکه هایی براساس IP ارائه می دهد که از طریق EPG محتوای فوق العاده ای تهیه می کند که دیگر نیازی نیست تا کاربران ازشبکه های ماهواره ای برنامه ی مورد علاقه شان را دریافت کنند زیرا می توانند به راحتی در Tv Plus آن ها را تماشا کنند. سامسونگ برای تهیه محتوای پریمیوم T-VOD در آمریکا و اروپا با Fandango و Rakuten مشارکت خواهد کرد، همچنین برای تهیه محتوای A-VOD در آلمان با Funke همکاری می کند.