سامسونگ پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام در ماه مارچ سال جاری از سری جدید تلویزیون های کیو ال ای دی خود رونمایی کرد که در چند هفته پس از آن نیز در بازارهای منتخب به فروش رسیدند. در حالی که سامسونگ در تلاش است تا موجودی تلویزیون های QLED 2018 را در بازار های بیشتری گسترش دهد، در عین حال با انتشار تبلیغات جدید نیز سعی دارد مشتریان بیشتری را جذب کند.
در انگلیس، سامسونگ کمپین تبلیغاتی هوشمندانه ای را با هشتگ TvBlackout# ارائه کرده است که بی شک توجهات بسیاری را جلب خواهد کرد. این آگهی از روز 25 ماه می آغاز شده و مضمون آن یک شوخی 20 ثانیه ای است که مخاطبان را به این باور می رساند که تلویزیون آن ها خاموش شده است. انتظار می رود کمپین جدید که در طی 10 روز در انگلیس و در 18 کانال پخش خواهد شد، بتواند در این مدت به 49 میلیون بیننده دست پیدا کند.
تلویزیون ها به مدت 8 ثانیه در روز شنبه سیاه می شوند
در رابطه با این ویدئو تبلیغاتی، سامسونگ در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرده، تلویزیون ها قبل از این که کاملا برای 6 ثانیه سیاه و بیصدا شوند با صدای وز وزی مخاطبان متعجب را به جست و جوی ریموت وا می دارند. صفحه سیاه در پایان آگهی نوشته ای را با عنوان ” این نمایشگر تلویزیون شماست…اکثر مواقع؛ فضایی از هیچ” نمایش می دهد، سپس شرحی از فناوری تلویزیون کیو ال ای دی سامسونگ که از ویژگی Ambient Mode برخوردار می باشد را پخش می کند، بدان معنا که مخاطبان دیگر هرگز مجبور به دیدن یک صفحه سیاه و خالی نخواهند بود.
آگهی 20 ثانیه ای روز جمعه که در ادامه آن آگهی 30 ثانیه ای در روز شنبه خواهد بود، صفحه تلویزیون ها را به مدت 8 ثانیه سیاه و بی صدا می کند. آگهی دوم در زمان اوج تماشای تلویزیون که همچنین همزمان با آگهی های بازی فینال قهرمانی نیز خواهد بود پخش خواهد شد. علاوه بر تلویزیون ها، این آگهی همچنین در نمایشگر های سینما Solo نیز به نمایش در می آید. سامسونگ اعلام کرده است، هدف این آگهی آشنایی بیشتر با حالت Ambient تلویزیون کیو ال ای دی می باشد.