همه رقبای بزرگ سامسونگ میدانند که غول بزرگ کره ای، بیشترین سهم از بازار لوازم خانگی را در اختیار دارد. این سهم در سال جاری نیز بیشتر از سال های قبل خواهد بود. یکی از مقامات رسمی سامسونگ اعلام کرد که قصد دارند سهم خود از بازار محصولات لوازم خانگی مانند ماکروویو را در بسیاری از بازارهای بزرگ مانند هند به بیش از 40 درصد افزایش دهند.
سهم سامسونگ از بازار ماکروویوها در این کشور و در سال 2017 حدود 35.5 درصد بوده و با توجه به خلاقیت ها و تکنولوژی های مدرنی که سامسونگ در هر نسل از محصولات خود ارائه میدهد جای تعجب ندارد که این سهم تا پایان سال 2018 به بیش از 40 درصد برسد.
سامسونگ، هر ساله حضور خود را در این بازارهای بزرگ، بیش از پیش تقویت می کند. البته رقبای قدرتمند دیگری نیز در این بین وجود دارند. به این ترتیب بین 12 تا 15 کمپانی بزرگ در زمینه تولید این دسته از محصولات لوازم خانگی فعالند که سامسونگ، رتبه نخست را در میان آنها به خود اختصاص داده است.
سامسونگ، هوشمندترین اپلیکیشن فرهای برقی را برای کاربران گوشی های اندروید ارائه کرده است. برای مثال اپلیکیشن My Recipe App، بزرگترن مجموعه از دستورغذاهای مختلف را در اختیار کاربران فرهای برقی سامسونگ قرار میدهد.
در حال حاضر مایکروویوهای سامسونگ در بسیاری از کشورها، پرطرفدارترین و پرفروش ترین مایکروویوهای موجود هستند و کارکردهای متعدد و فراوانی را در اختیار کاربرانشان قرار میدهند.