همانطور که میدانید نمایشگاه بزرگ ISE 2018، ماه گذشته برگزار شد. سامسونگ در این نمایشگاه، اسمارت ساینیج جدیدی را معرفی کرد که تجربه تازه ای را برای خرید در اختیار مشتریان قرار میدهد. ساینیج های جدید سامسونگ، پتانسل فوق العاده ای برای کاربرد تکنولوژی های جدید در هایپرمارکت ها، مراکز بزرگ فروش موادغذایی و نوشیدنی ها و سایر فروشگاهای بزرگ فراهم می کنند.
تحول در نسل ساینیج ها
مبحث Omni-channel برای سال های طولانی در حوزه خرید مطرح بود. این سرویس، به کاربر اجازه میدهد تا محصولات را در کانال ها به صورت آنلاین، آفلاین و یا از طریق موبایل جستجو کرده و خرید کند. به این ترتیب، یک کانال، ویژگی های متعدد کانال های مختلف توزیع را با هم تلفیق کرده تا تجربه ای منحصر به فرد را در زمینه خرید برای کاربر فراهم کند. تکنولوژی دیجیتال سانیج ها نیز برای پشتیبانی از این روند، به سرعت تحول یافت.
یکی از نمونه های نمایش داده شده در ISE 2018، تکنیک MagicInfo ساینیج های سامسونگ است که بر اساس اطلاعات مربوط به رفتارهای خرید مشتری، اطلاعات و تبلیغات مناسبی را در مورد آن محصول برای مشتری فراهم می کند.
سامسونگ معتقد است که این کاربرد بالقوه ساینیج های سامسونگ به مراکز عمده خرید مانند هایپرمارکت ها، مراکز مد و فروشگاههای بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی ها مربوط می شود.
انتخاب هوشمندانه مواد غذایی
تکنولوژی MagicInfo، در فروشگاههای بزرگ موادغذایی و نوشیدنی ها، کارکردهای هوشمند متعددی را در اختیار مشتریان و کاربران قرار میدهد. برای مثال وقتی که مشتریان در رستوران و یا کافه، غذای مورد نظر خود را انتخاب می کنند، صفحه نمایش ساینیج، اطلاعاتی در مورد غذا، قیمت، مواد به کار رفته در آن و غیره را فراهم می کند.
اطلاعات بروز مد و زیبایی
مشتریان می توانند با استفاده از نسل جدید اسمارت ساینیج ها سامسونگ و تکنولوژی MagicInfo، با یک تکنولوژی جدید در قسمت ورودی فروشگاهها مواجه شوند. یکی از دوربین های مانیتور صنعتی سامسونگ، اطلاعاتی راجع به محصولاتی که مشتریان بیشتر به خرید آنها علاقه مند هستند جمع آوری می کنند و داده هایی راجع به آن محصول را نمایش میدهد. البته نمایشگر، اطلاعات دیگری نظیر مواد اصلی تشکیل دهنده، قیمت، مد و سایر اطلاعات مربوط به آن محصول را نیز فراهم می کند.
مقیاس پذیری نامحدود
همانطور که در موارد بالا نیز توضیح دادیم قابلیت مقیاس پذیری اسمارت ساینیج سامسونگ و MagicInfo نامحدود است. در آینده نزدیک، مراکز خرید نیز دچار تحولی بزرگ می شوند و سامسونگ نیز خود را متعهد کرده تا تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد.