دیجیتال ساینیج های سامسونگ، در بسیاری از بازارها و مراکز مهم فروش دنیا نصب شده اند. برای مثال بازارهای بزرگ با وسعتی بیش از 2000 متر مربع در کشورهای آمریکای جنوبی از ساینیج های LED سامسونگ برای تبلیغات خدمات و محصولات خود استفاده می کنند.
این دسته از نمایشگرهای صنعتی سامسونگ، حتی این فرصت را برای بازدیدکنندکان و خریداران فراهم می کنند تا رویدادهای بزرگ ورزشی یا رویدادهای هیجان انگیز فرهنگی را از طریق نمایشگر فوق العاده بزرگ سامسونگ، تماشا کنند.
سامسونگ، برند شماره یک بازار جهانی ساینیج ها
طبق جدیدترین آمار منتشر شده توسط HIS Markit سامسونگ برای دهمین سال متوالی در فصل نخست سال جاری نیز بیش از 24.9 درصد از سهم بازار جهانی ساینیج ها را به خود اختصاص داده است.
سامسونگ به صورت پیوسته، ساینیج های فوق پیشرفته ای مانند ساینیج های فوق العاده بزرگ LED و نمایشگر حرفه ای The Wall را طراحی کرده است.
سامسونگ برای اولین بار در سال 2009، با معرفی ویدئووال فوق العاده باریک با لبه های 7.3 میلی متری، این بازار را راه اندازی کرد.
ثبت رکورد تولید بزرگترین ساینیج های LED
سامسونگ در حال حاضر تمرکز خود را بر تولید سانیج هایی با اندازه فوق العاده بزرگ متمرکز کرده است. ساینیج های بزرگ LED سامسونگ حتی در بزرگترین استادیوم های ملی بسیاری از کشورها نصب شده اند. حتی بزرگترین مراکز نمایش تئاتر در هلند نیز از ساینیج های فوق العاده بزرگ LED برای برطرف کردن نیاز هایش استفاده کرده است.
ساینیج هوشمند LED بیرونی سامسونگ، از استانداردهای IP65 برخوردار است تا از صفحه نمایش در برابر انواع شرایط آب و هوایی محافطت کند.
از طرفی قابلیت ضد UV به کار رفته در نمایشگر هوشمند سامسونگ، باعث می شود تا حتی در برابر نور شدید خورشید نیز تبلیغات به خوبی نمایش داده شوند تا جایی که میزان روشنایی آن به 7700nit هم میرسد.