همانطور که میدانید سامسونگ در روز 5ام آگوست سال جاری از نسل جدید گوشی های سری نوت 20 به همراه گلکسی واچ 3 و هدفون وایرلس گلکسی بادز لایو رونمایی کرد.
گزارشات منتشر شده در این باره حاکی از آن هستند که در طول هفته نخست فروش دو محصول واچ 3 و گلکسی بادز لایو، میزان فروش این دو محصول سامسونگ در مقایسه با نسل قبلی آنها در زمان مشابه سال گذشته، سه برابر بیشتر بوده است.
همچنین طبق گزارش Yonhap News، رنگ برنز از میان رنگ های موجود گلکسی بادز لایو به مقدار قابل ملاحظه ای مورد استقبال قرار گرفته است و بیش از نیمی از مشتریان بادز لایو، رنگ برنز این محصول را خریداری کرده اند.
افزایش سه برابری میزان فروش گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو سامسونگ
آمار و ارقام منتشر شده در این باره نیز نشان میدهند که میزان فروش گلکسی بادز لایو به عنوان جدیدترین عضو هدفون های وایرلس سامسونگ در طول دو هفته نخست پس از رونمایی به بیش از 300.000 مورد رسیده است.
همچنین میزان فروش گلکسی واچ 3 نیز به بیش از 60.000 دستگاه رسیده است که حدود سه برابر مقدار فروش نسل قبلی یعنی گلکسی واچ اکتیو 2 در زمان مشابه سال گذشته است.
رکوردی فروش واچ 3 در روز نخست به 7000 دستگاه رسید که رقم قابل توجهی است. این در حالیست که قیمت واچ اکتیو 2 از 300 یورو( 400 یورو برای مدل ساخته شده از فولاد ضد زنگ) آغاز میشد در حالیکه قیمت واچ 3 از 430 یورو آغاز میشود.
شاید لبه چرخشی واچ 3 یکی از عواملی باشد که در افزایش فروش آن نقش قابل توجهی داشته است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که رقم ذکر شده فقط به فروش این محصول جدید سامسونگ در کره جنوبی مربوط می شود اما میزان تقاضای بالا برای این محصول می تواند شاخصی برای تعیین میزان محبوبیت جهانی این محصول سامسونگ باشد.
با جدیدترین اخبار سامسونگ همراه باشید