سامسونگ تا پایان سال 2013، به مدت 8 سال متوالی، با بیش از 20 درصد سهم مارکت، بازار تلوزیون را در دست خود گرفته بود. بعد از آن، برند های دیگرسعی کردند با فروش تلوزیون های با قیمت پایین تر، سامسونگ را مغلوب خود سازند. در همین راستا سامسونگ با معرفی تلوزیون های منحنی شکل خود و نمایش آن ها در غرفه ی CES در سال 2014 رقیبان خود را تحت فشار بیشتری قرار داد. با اینکه تلوزیون های منحنی نمای بهتر با کیفیت بالاتر دارند، برند های دیگر برای تولید انبوه تلوزیون های منحنی با صفحه نمایش بزرگتر تلاشی نکردند و این مسئله باعث یکه تازی هرچه بیشتر این شرکت در بازار ال ای گردید.
سامسونگ تا سال 2006، با فروش بیش از 427 میلیون تلوزیون، بهترین برند در بازار جهانی تلوزیون بوده است همچنین این شرکت از سال 2006، با تولید تلوزیون های فول اچ دی و سه بعدی (Full HD 3D) آر هفت (R7) و مدل یو اچ دی منحنی (Curved UHD)، محصولاتی را وارد بازار کرده که متناسب با نیاز مشتری است.
نقاط عطف این شرکت شامل تولید باریک ترین تلوزیون جهان به ضخامت 29.9میلیمتر در سال 2009، بزرگترین تلوزیون UHD با صفحه نمایش 110 اینچی در سال 2013، و تلوزیون منحنی UHD با صفحه نمایش 105 اینچ در سال 2014 است.
در نتیجه ی تلاش کمپانی سامسونگ برای کشف بهترین ها، تلوزیون های هوشمند در سال 2010 وارد بازار شد و حدود یک سال بعد از آن، فضای Smart Hub در تلوزیون ها قرار داده شد. از آن پس سامسونگ قابلیت های تشخیص صدا، چهره، و ژست را به تلوزیون های خود اضافه کرده است.
اکنون تلوزیون های اس یو اچ دی (SUHD ) هوشمند 2016، قابلیت کنترل بیش از 200 دستگاه هوشمند سازگار با تکنولوژی سامسونگ از قبیل سنسور های تشخیص اینکه چه کسی زنگ در را می زند و سنسور خاموش کردن چراغ ها و قفل کردن درها را داراست.