عملکرد قوی سامسونگ در حوزه تلویزیون های هوشمند امسال هم ادامه خواهد داشت. طبق سیستم آماری Gfk ، یک تلویزیون از هر سه تلویزیون فروخته شده در اروپا، از سری تلویزیون های دارای سیستم عامل Tizen سامسونگ بوده است. از ماه نوامبر تاکنون، این تلویزیون های هوشمند 31 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده اند، در حالی که تلویزیون های webOS ال جی با درصدی بسیار کمتر (حدود 13 درصد) دوم شدند.
این آمار نشان می دهد که علیرغم حضور چندین سیستم عامل در بخش تلویزیون هوشمند در بازار جهانی، سامسونگ همانطور که در طول سال گذشته هم دیدیم، همچنان نبض بازار را در دست دارد. در ماه های آینده با روی کار آمدن سری جدید تلویزیون های “SUHD”، شاهد برتری چشمگیر سامسونگ خواهیم بود.