از آنجا که امروزه تمام مشتریان در رابطه با خرید کالای سامسونگ دچار سردرگمی هستند قصد داریم در راستای این مقاله مزایای خرید از نمایندگی را بررسی کنیم تا بتوانیم تعاملی سازنده تر و بهینه بین شرکت سامسونگ و متقاضیان این برند معتبر ایجاد کنیم.
همانطور که می دانید برای اینکه بتوانید خدمات فروش متعارف و همینطور خدمات پس از فروش همراستا با سیاست های شرکت سامسونگ در تمام دنیا را دریافت کنید می بایست برای کالای خریداری شده حتما و قطعا فاکتور نمایندگی های مورد اعتماد سامسونگ را ارائه کنید.چرا که در بازار متنوع امروز کالاها از طرق مختلفی به دست مشتریان می رسد و متاسفانه تمامی فروشندگان چه اخلاقا و چه قانونا به اصول این شرکت متعهد نیستند و کالای اصل و همینطور لوازم همراه اصل دستگاه مانند شارژر،هندزفری و باتری را که می تواند تا حدودی تعدیل کننده قیمت باشد ، به صورت ارجینال و اصلی عرضه نمی کنند.
در صورتی که اگر کارت گارانتی شرکت سامسونگ را مطالعه کرده باشید لوازم جانبی که ذکر شد نیز دارای گارانتی است و خدمات مربوط به آنها که شامل شش ماه گارانتی برای شارژر و هندزفری و یک سال گارانتی برای باتری است را تنها با ارائه فاکتور نمایندگی های معتبر سامسونگ دریافت می کنید که این مسئله در مورد دیگر محصولات سامسونگ نیز صادق است. لذا موکدا خواهشمند است برای ایجاد رابطه متقابل و خوب با این شرکت که همواره به سلیقه و نظر مشتریان احترام گذاشته است خرید خود را در زمینه تمامی محصولات این شرکت از نمایندگی های مجاز انجام دهید.
لازم به ذکر است احترام مشتریان گرامی به این روند تهیه کالا مزایای گسترده تری در سطوح اقتصاد کلان نیز دارد چرا که کالایی که طبق ظوابط جمهوری اسلامی ایران و قوانین گمرکی کشور در اختیار مردم قرار میگیرد ،از نظر قیمت گذاری و دیگر مسائل که مرتبط با نظام اقتصادی کشور است مشمول تعاریف از پیش تعیین شده است و هموطنان عزیز با تهیه این دسته از کالا ها دولت را در آسیب پذیری کمتر در قبال کالاهای نا متعارف همیاری میکنند و نظام اقتصادی کشور به مراتب با صدمات کمتری روبرو می شود.در راستای همین سیاست نیز این روزها شاهد اجرای مجدد طرح رجیستری موبایل و گوشی های وارداتی هستیم.